دروغ بزرگ بارسا درباره ی نیمار

 رئیس جدید باشگاه بارسلونا خبر منتشر شده اخیر در روزنامه موندو دپورتیوو مبنی بر غیرواقعی بودن رقم اعلام شده اولیه برای قرارداد نیمار را تایید کرد.
خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید باشگاه بارسلونا در اولین نشست خبری خود پس از جانشینی ساندرو روسل تصمیم به شفاف‌سازی درباره جنجال به وجود آمده پیرامون انتقال نیمار به بارسلونا گرفت.
بارتومئو که همراه با رائول سان‌یه‌ای، مدیر فوتبال باشگاه در این نشست خبری شرکت کرده بود، تنها چند دقیقه پس از ورود به اتاق کنفرانس، اعلام کرد که پدر ستاره برزیلی جدید بارسلونا به آنها این اجازه را داده است تا جزئیات دقیق قرارداد پسرش با کاتالان‌ها را فاش کنند.
رئیس جدید باشگاه بارسلونا سپس به‌ سان‌یه‌ای این اجازه را داد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ داده و بر ادعای هفته گذشته روزنامه موندو دپورتیوو صحه بگذارد. سان‌ یه‌ای اعلام کرد بارسلونا نیمار را نه 57 میلیون یورو بلکه 88.2 میلیون یورو از سانتوس خریداری کرده است.
وی همچنین جزئیات دیگری از این قرارداد را فاش کرد که یکی از آنها اختصاص 2.7 میلیون یورو به مدیربرنامه‌های نیمار بوده است. کل مبلغ قرارداد نیمار 86.2 میلیون یورو بوده است که 2 میلیون دیگر به عنوان پاداش به آن اضافه خواهد شد اگر این بازیکن برزیلی در طول مدت حضورش در نیوکمپ در جمع 3 نامزد نهایی توپ طلای فیفا قرار بگیرد. به این ترتیب رقم کلی قرارداد نیمار 88.2 میلیون یورو می‌شود که تفاوت بسیار زیادی با رقم اعلام شده اولیه توسط ساندرو روسل فاصله دارد.
طبق ادعای بارتومئو ابراز تمایل رئال مادرید برای جذب نیمار سبب افزایش قیمت این بازیکن برزیلی شده است. او با مقایسه وضعیت نیمار با وضعیت آلفردو دی استفانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید گفت: مشابه چنین اتفاقی چندین سال پیش هم رخ داد. هنوز برخی از اعضای بارسلونا آن را به یاد دارند، چون آن اتفاق اپیزود تلخی را در تاریخ باشگاه به یادگار گذاشت و اگر آن ماجرا رخ نمی‌داد سلطه فوتبال ما طور دیگری بود. ما دی‌استفانو را در دفتر باشگاه از دست دادیم اما این بار نیمار را از دست ندادیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 5 / 12 / 1392 ا 6:16 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.